In het "overzicht" vindt u een historiek van uw opzoekingen.
U kunt het overzicht filteren op opzoekingsmethode, medewerker, of specifieke datum.

  • Om te filteren op type opzoeking, selecteert u de opzoekingsmethode uit de lijst bij "Type opzoeking". 
  • Om te filteren op gebruiker, typt u de naam van de betrokken medewerker in het tekstvak.
  • Wenst u te filteren binnen een bepaald datumbereik, dan kunt u bij "van" en "tot" uw gewenste data invullen en de gewenste uren opgeven. U kan de kalender die voorkomt gebruiken voor uw selectie ofwel geeft u de gegevens manueel in. Gebruik hiervoor de volgende schrijfwijze: dd/mm/jjjj hh:mm.

Van elke opzoeking ziet u welke soort opzoeking werd uitgevoerd, wanneer de opzoeking werd uitgevoerd, welke de zoekcriteria waren, welke medewerker binnen de organisatie de opzoeking deed en wat het resultaat was van de opzoeking.


De opzoekingen op adres worden niet mee opgenomen in de overzichtslijst gezien een opzoeking op adres enkel een opsomming weergeeft van de percelen. Klikt u op een detail van een perceel (=betalend), dan zal deze informatie wel in uw overzicht terug te vinden zijn.